サクヒナ21P~

いつもご支援ありがとうございます。 今週の更新はサクヒナの続きになります。 終わりまであと少し!もう少しお付き合いください。 そういえば今年で同人を描き始めて20周年のようです!長く続けていられたのはNARUTOの人気と皆様の応援のおかげです!本当にありがとうございます。 10年後もまだ同人活動続けられてると良いですね!ジャンルがまだNARUTOだったりして(;'∀') ではまた来週! Thank you for your continued support. This week's update will be a continuation of Sakuhina. We are almost to the end! Please stay with us a little longer. By the way, this year seems to be the 20th anniversary since I started drawing doujinshi! It is thanks to the popularity of NARUTO and your support that I have been able to continue for so long! Thank you very much. I hope that I will still be doujin' 10 years from now! I hope I'm still in the genre of NARUTO! See you next week!








AD
x
AD
x

相關作品