サクヒナ06~
いつもご支援ありがとうございます! 今回の更新はサクヒナの06から10までです。 結構前の作品なので今と描き方は少し違うのですが、懐かしさも含めて楽しんでいただければ幸いです。 ではまた来週の更新もお楽しみに! Thank you for your continued support! This update is from 06 to 10 of Sakuhina. The drawing style is a little different from now since it was done quite a while ago, but I hope you enjoy the nostalgia as well. Please look forward to next week's update!
