◆原稿進捗◆
いつもご覧いただきまして誠にありがとうございます!
さき千鈴です♪(*'ω'*)
評価も押していただき感謝しております!
原稿やってます!
背景が自然物なので、気楽に描けて楽しいです♪
いつも背景を描くとアシスタント時代を思い出します
※コミケ原稿ではありません
▼過去のアニメーションまとめ/Summary of past animations

▼過去の漫画まとめ/Summary of past comics

Thank you for always watching!
It's Chisuzu Saki♪(*'ω'*)
Thank you for pressing the evaluation!
I'm doing a manuscript!
The background is natural, so it's fun to draw easily♪
Whenever I draw backgrounds, it reminds me of my assistant days
*This is not a Comiket manuscript.




.gif)