QA strim Annoucement
This months Q&A Stream will be on sunday on DISCORD just like last time + recording will be available here. Feel free to ask your quetions in the comments if you won't be able to make it !
Thank you!
https://www.timeanddate.com/countdown/generic?p0=195&iso=20230729T23&msg=July%20QA%20Strim
今月のQ&Aストリームは、前回同様、日曜日にDISCORDで開催します!録画はこちらでご覧いただけます。ご都合の悪い方は、コメントでご質問ください!
ありがとうございました!!
https://www.timeanddate.com/countdown/generic?p0=195&iso=20230729T23&msg=July%20QA%20Strim
