夏休みの思い出
いつも御支援ありがとう御座います? GWに描いた作品の続き漫画2ページ追加です、こんな子が親戚にいたら手を出してしまうかもしれないから居なくてよかったと思う今日この頃です?神様の意地悪? やっぱり褐色男子はたまりませんなあ?タンクトップとの合わせ技で性的指数が凄い事になってますね? これは夏休みなんですがそろそろ夏と言う事で次回のオリジナル作品は夏祭りにしようと思っています?森や海で露出すれば背景が簡単でありがたい??? また進捗は報告していきますのでよろしくお願い致します? Thank you for your support ? This is a continuation of the work I drew in GW. I don't know what I would do if I had a relative like this, so I'm glad I don't have one ?God is so mean? The boy looks great in the tan, and the tank top looks great on him.? Since it's almost summer, I'm thinking of making my next original work a summer festival ?We will keep you posted on our progress ?
