11月!November!
みなさんこんにちは!
引き続き10月もありがとうございました!
11月も頑張ります! 11月の投稿も2日より開始となります。??
11月もリクエストの受付を行う予定ですので奮って参加ください。
11/ 12 ~ 11 /19 にリクエスト用のポストを設置しますのでよろしくお願いします!(受付の要項は先月と同様のものになります)
-----------------------------------------------------------------------------
Hello everyone!
Thank you again for everything in October!
We'll do our best in November too! Our November posts will begin on the 2nd. ??
We plan to accept requests again in November, so please feel free to participate!
We will post a request form around November 11th, so please keep an eye out for it! (The request guidelines will be the same as last month.)
.gif)