みこやんの日々
いつもご支援ありがとうございます。
夏コミが終わってゆっくりする暇もなく2件のお仕事を終え、これからこれからちょっと長丁場のお仕事と連載原稿が待ち構えています。それらを終えたら2022年の仕事納めとなるのですが・・・(;´∀`)なんとか12月上旬には終えたいものです。
Thank you for your continued support.
After the summer Comic Market, I didn't have time to relax and finished two projects.From now on, a little long-term job and a serial manuscript are waiting for me.
Oh...
Those will be my last jobs for 2022...I hope to finish it by the beginning of December.
あ、そうそう。来月あたりにはちょっと珍しい場所で取材を行う予定なのですが、順調にいけばまたここで報告したいと思います。
Oh yeah. I'm planning to do an interview in a slightly unusual place next month, but if all goes well, I'd like to report back here.
・
・
・
・
・
・
・
・
・
・
・
・
・
・







