コミッション「テマリ03」
いつもご支援ありがとうございます! 今月も新規の方結構入っていただけて嬉しいです。 来月から新しい連載も始まりますので宜しければ引き続き応援よろしくお願いします。 ナミサガのラストですがまだ下書き中です。 来週に間に合うように頑張りたいと思います! ではまた来週~ Thanks again for your support! We are happy to see quite a few new visitors this month as well. We will start a new series next month, so please continue to support us if you like. The last part of Namisaga is still in draft. I will try my best to finish it in time for next week! See you next week~!
.gif)