カゲツマ35・36P
今月のご支援も本当にありがとうございました。 今月分のカゲツマも無事完成しました!アンケート取ってからかなり時間が経ってしまいましたがやっトベランダまでやってきました。 アンケートをしていなかった場合ヒナタが雷影に敗れた時点で終わりになる予定でしたので8P分くらい増ページになりました。 カゲツマが終わってもすぐに「ナミサガ外伝」の連載が始まりますのでこれからも是非引き続きご支援よろしくお願いします。 ではまた来週! Thank you so much for your support this month. This month's KAGETSUMA has been successfully completed! It has been quite a while since I took the survey, but I made it to the balcony. If I had not done the survey, I would have ended the story when Hinata was defeated by Raikage, so I had to add about 8 more pages. Even after KAGETSUMA ends, "Namisaga Gaiden" will soon begin, so please continue to support us. See you next week!
