綱手とナミと温泉

今年もご支援ありがとうございます! 今年も頑張りますのでよろしければ引き続きご支援よろしくお願いします。 今回の更新は綱手とナミの温泉のコミッションイラストです。 僕の大好きな二人が描けて楽しかったイラストです。 先週なんとか家には帰れたのですが帰ってすぐ風邪をひいてしまい昨日まで休ませていただきましたが今日から仕事復帰したいと思います!! そろそろナミサガ外伝にも手を付けないと・・・と思っている所です(;'∀') ではまた来週! Thank you for your support this year! We will do our best again this year, so please continue to support us if you would like. This update is a commission illustration of Tsunade and Nami at a hot spring. I had a lot of fun drawing my two favorite people. I managed to go home last week, but I caught a cold as soon as I got home, so I had to stay home until yesterday. I'm thinking I should start working on Namisaga Gaiden soon........ See you next week!




AD
x
AD
x

相關作品