「シズネ尺八02」

いつもご支援ありがとうございます! 今週の更新はシズネの絵になります。 過去に作ったシズネのフルカラー漫画の続編を望むお声もいただいていてありがたいです。 個人的にはみたらしアンコの単体の漫画も作りたいですね。 ではまた来週! Thank you for your continued support! This week's update will be a drawing of Shizune. We are grateful that some of you have asked for a sequel to the full-color manga of Shizune that we have made in the past. Personally, I would like to make a stand-alone manga of Mitarashi Anko as well. See you next week!





AD
x
AD
x

相關作品