ネロ&ジャンヌ

今月のご支援も本当にありがとうございました! 今回はFGOからネロ・クラウディウスとジャンヌ・ダルクになります。 普段あまり描かないキャラクターなので苦戦しましたがたまに違うジャンルを描くのも楽しいです。 コミッションの〆切付近でバタついていてコメント返し出来なくてすいません。全部読んでいますし近いうちに少しずつ返していきます(;'∀') 来週は珍しくちょっと出かけていて予約投稿になります。 ツナヒナ漫画の続きの予定です!どうぞお楽しみに。 来月も宜しければ引き続きご支援どうぞよろしくお願いいたします。 来月も更新頑張ります!ではまた来週~ Thank you so much for your support this month! This time I drew Nero Claudius and Jeanne d'Arc from FGO. I usually don't draw characters so I had a hard time, but it's fun to draw different genres from time to time. I'm sorry I haven't been able to reply to your comments since I've been busy near the deadline of the commission. I have read all of them and will return them little by little in the near future. I will be out of town for a bit next week, which is unusual for me, so I will be posting by appointment. It will be a continuation of the Tsunahina manga! Please look forward to it. We hope you will continue to support us next month as well. I will try my best to update next month! See you next week~!




AD
x
AD
x

相關作品