カゲツマ・11・12
今月のご支援もありがとうございました! 今月最後の更新はカゲツマの11・12ページとなります。 あと久しぶりにコミケに申し込みしました!受かっていれば数年ぶりに同人誌も発行する予定です。 その時はこちらで下書きなど限定で公開予定です!お楽しみに! ではまた来月もよろしくお願いします(*´ω`*) Thank you for your support this month! The last update for this month will be pages 11 and 12 of kagetsuma. Also, I have applied for Comiket for the first time in a while! If I am accepted, I plan to publish a doujinshi for the first time in several years. At that time, I plan to publish drafts and other information here on a limited basis! Please look forward to it! See you next month!
