サクヒナ11P~
いつもご支援ありがとうございます! 今週の更新はサクヒナの続きになります。 ほんの少しですがモノクロ版から修正してあります(*´ω`*) 来月の続きもお楽しみに! ではまた来週! Thank you for your continued support! This week's update will be a continuation of Sakuhina. It has been slightly modified from the black-and-white version. Please look forward to next month's update! See you next week!
