ゴールドシップ/7P

ついに完成しました。かなり労力と時間がかかりました。たぶん次回はページ数を減らして、もっとたくさん描けるようにしますね :3 It's finally finished.It took a lot of effort and time. Maybe next time I'll reduce the number of pages so I can draw more.3



AD
x
AD
x

相關作品