クロードとレオン English version Chinese version
いつも御支援ありがとう御座います? もう少しでリメイクが発売されます?私もレオン君と一緒にクリエイションしたいなあ?デュフフフ クロードルートにしかレオンエンドが無いのはそういう事です? とりあえずひと段落したのでオリジナルの制作に戻ろうと思います? Thank you for your support ? The remake will be released in a few days ?I wish I could do creations with you Leon ? Now that I'm done for now, I'm going back to work on my original work ? With the help of one of our clients, we have created a Chinese version!?
