近況報告

いつも御支援ありがとう御座います? 今月はなかなか更新出来なくて申し訳御座いません??? SO2のリメイクに伴いレオンくんの二次創作とオリジナルの下書きを同時進行しておりますのでかなり時間がかかっております? 特にオリジナルの方は発展場なので描く人数が多いし背景も描かないといけないのでとても大変です??? オリジナルの方は来月までに何とか着色までは終わらせたいなあと思っていますがどうなるやら??? 二次創作の方はプチ漫画と差分イラストの予定です、こちらは今月中に完成させてメンバープランにて公開予定ですのでよろしくお願いします? Thank you for your support ? Sorry for the lack of updates this month ??? I'm working on Leon's naughty piece and an original draft at the same time, so it's taking quite a while ? Especially the original one is very difficult because it is set in a cruising spot so there are a lot of people to draw and backgrounds to paint ??? I hope to finish coloring the original by next month, but we'll see what happens ??? We will finish Leon's petit comic and difference illustrations by the end of this month and publish them in the member plan ?












AD
x
AD
x

相關作品