年末の御挨拶

今年は沢山の御支援ありがとうございました? 私が創作活動を続けられるのはひとえに皆様のご支援のおかげで御座います、その恩義に報いるべく来年は今年以上にイラストや漫画を描ける様に努力して参りますので引き続き応援や御支援をよろしくお願い致します? 今年は二作品オリジナル作品を配信出来ましたが本当は一か月に一作品30ページの作品を配信したいんですよ? 一日一ページ描けば出来るんじゃないだろうかと思いながら今年はこの体たらくなので、来年こそは絶対にそれに近いペースで描いてやろうと思っております? あとは色んなジャンルにも挑戦予定でいわゆるインピオ系も描いてみたいなあと考えています、Sorryはノンケだった? 他にも色んなジャンルに挑戦してイキますよーイクイクッ??? それでは原稿作業に戻ります、よいお年を? 画像は進捗状況です? Thank you for your support this year ? I am able to continue my creative activities thanks to your support. To repay your kindness, I will strive to draw more illustrations and cartoons next year than I did this year, so please continue to support me? This year we were able to distribute two original works, but we would really like to distribute one 30-page work per month ? I thought I could do it if I painted a page a day, but this year I'm not doing it, so next year I'm definitely going to try to do it at a pace close to that ? I will try many other genres ??? Now I'm going back to work on the manuscript? Have a good New Year?




AD
x
AD
x

相關作品