Merry Christmas?
メリークリスマスです!!
今回のイラストには、高嶺くんと春日くんが登場してくれました!!
クリスマスにも関わらず、いつも応援・ご支援してくださっている皆さま、本当にありがとうございます。
来年もまたご一緒できたら嬉しいです!!
残りわずかですが、どうぞ素敵なクリスマスをお過ごしください☺️?
Merry Christmas!!
For this illustration, Takamine and Kasuga joined in together!!
Thank you so much to everyone who continues to support me, even during the Christmas season.
I truly hope we can stay together again next year as well!!
There isn’t much time left, but I hope you have a wonderful Christmas ☺️?
