Merry Christmas?




メリークリスマスです!!

今回のイラストには、高嶺くんと春日くんが登場してくれました!!


クリスマスにも関わらず、いつも応援・ご支援してくださっている皆さま、本当にありがとうございます。

来年もまたご一緒できたら嬉しいです!!


残りわずかですが、どうぞ素敵なクリスマスをお過ごしください☺️?




Merry Christmas!!

For this illustration, Takamine and Kasuga joined in together!!


Thank you so much to everyone who continues to support me, even during the Christmas season.

I truly hope we can stay together again next year as well!!


There isn’t much time left, but I hope you have a wonderful Christmas ☺️?




AD
x
AD
x

相關作品